torsdag 10. september 2009

Sukkersøtt #51 - flere bidrag

To nye bidrag til utfordringen på http://sukkersott.blogspot.com/2009/09/utfordring-51.html
Det første her måtte jeg knipse to ganger; ettersom blitzen ødela motivet, og uten blitz ble fargene helt feil.. :-(
Jeg har stemplet først rammen på glossy, sort StazOn, deretter motivet. Tekst er stemplet med StazOn Dove Gray, og swirlene rundt med StazOn Rusty Brown. Sistnevnte er også brukt til å farge kanter med.
Hodet og hjertet mitt består for tiden av masse sommerfugler..! Disse herlige, lette skapningene som flir dels dit de vil, og dels dit vinden tar dem... Som meg! :-)
Her har jeg stemplet en sirkel to ganger med StazOn Royal Purple, på glossy. Tekst og sommerfugler er stemplet ed sort StazOn. Ellers er det brukt Liquid Pearl Lavender Lace og blomsterpynt.
Den lille blomsten i midten har min eldste datter laget til meg - jeg har en hel haug i ulike farger, og fant ut at nå var det på tide å ta dem i bruk! :-)



5 kommentarer:

/Stine sa...

Så fine kort :)
Og jeg likte veldig godt det jeger kortet i posten under her og ;)
Ønsker deg en fantastisk helg!

Inger Marie sa...

Å så nydelige disse ble. Det øverste var så stilige i fargene.
Ha en flott ny uke
God klem

Fru Keilegavlen sa...

Her var det komt mykje flott sidan sist!!! Får SÅ lyst til å sette meg ned å lage kort igjen!! Ha ei flott veke.

solmaa sa...

Flotte kort!

Gå gjerne inn på blogen min, jeg har en liten overraskelse til deg der :-)

Elin sa...

Kjempe flotte kort :D